Brand Now : How to Stand Out in a Crowded, Distracted World

個数:

Brand Now : How to Stand Out in a Crowded, Distracted World

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 240 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781400242719
  • DDC分類 658.827

Full Description

Capture their attention, and keep it. Learn how to stand out in a crowded and distracted world.

With the rise of digital media, you'd think it would be easier than ever to be heard. Yet, most messages fail to cut through the clutter. Consumers are overwhelmed. Ads alone aren't effective. And you can't just produce content and connect on every social network. To stand out today, you need to start with your brand.

Brand Now uncovers the new rules of branding in our complex and chaotic world. Written by digital strategist and author Nick Westergaard, this book explains how to build brands that resonate both online and off. The book helps you:

Create a brand with meaning
Reinforce it with the right touchpoints
Hone your brand's unique story
Share it through engaging content
Cultivate a sense of community
Craft a coherent experience
Stand out with simplicity and transparency

The world may be growing louder, but with Brand Now's big ideas and practical toolbox, you can break through the noise-and win a place in the hearts and minds of your customers.

最近チェックした商品