難しい人への対処法(第6版)<br>How to Deal with Difficult People : Fast, Effective Strategies for Handling Problem People (Creating Success) (6TH)

個数:

難しい人への対処法(第6版)
How to Deal with Difficult People : Fast, Effective Strategies for Handling Problem People (Creating Success) (6TH)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 168 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781398621602
  • DDC分類 153.6

Full Description

Some people make work harder than it needs to be - but you don't have to let them. Learn how to handle anyone with calm, confidence and control.

From pushy bosses to negative colleagues and demanding customers, difficult behaviour can throw you off balance. But when you know what drives people to act the way they do, you can turn conflict into cooperation.

Dealing with Difficult People shows you how to manage bullies, manipulators and complainers with practical techniques and real-life examples. Updated for today's workplaces, this sixth edition by Roy Lilley helps you defuse tension, stay professional and get the best out of even the toughest personalities.

Contents

Chapter - 01: A short course in human relations;
Chapter - 02: The seven classic difficult types;
Chapter - 03: Dealing with difficult bosses;
Chapter - 04: Dealing with difficult colleagues;
Chapter - 05: Dealing with difficult staff;
Chapter - 06: Massaging the egotists;
Chapter - 07: Handling aggressive people;
Chapter - 08: Deaing with laziness;
Chapter - 09: Beating the bullies at their own game;
Chapter - 10: Moaners, groaners and critics;
Chapter - 11: Perfectionists can be a pain;
Chapter - 12: Manipulating the manipulators;
Chapter - 13: Morale, attitude and how was it for you;
Chapter - 14: Fault-finders and nit-pickers;
Chapter - 15: Gossip - A bush fire you can do without;
Chapter - 16: The customer is always right - really?;
Chapter - 17: Complaints: we love them;
Chapter - 18: e-difficut@yourplace;
Chapter - 19: Social networking;
Chapter - 20: If things don't change they'll stay the same;
Chapter - 21: A fast-track guide to conflict and how to handle it;
Chapter - 22: And, finally, finally...

最近チェックした商品