Managing Multiple Projects : How Project Managers Can Balance Priorities, Manage Expectations and Increase Productivity (2ND)

個数:

Managing Multiple Projects : How Project Managers Can Balance Priorities, Manage Expectations and Increase Productivity (2ND)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 296 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781398620568
  • DDC分類 658.404

Full Description

As project portfolios grow, so do the challenges of managing them effectively.

Managing Multiple Projects by Elizabeth Harrin is the practical guide for project managers tasked with delivering results across multiple projects. Whether you're shifting priorities or overlapping deadlines, this book equips you to stay organized, lead confidently and succeed in complex environments.

Now fully updated for its second edition, it blends core project management techniques with strategies for productivity and change management. .

You'll learn how to:
- Manage competing priorities, timelines and stakeholder expectations
- Lead hybrid project teams using adaptable delivery methodologies
- Apply AI and robotic process automation to streamline workflows
- Use checklists, trackers and templates to drive project momentum
- Improve performance with downloadable template of framework checklists and status reports

With guidance and actionable frameworks, Managing Multiple Projects helps professionals reduce stress, keep control and deliver results at scale.

Themes include: project portfolio management, hybrid project delivery, productivity tools, stakeholder alignment, time management, automation

Contents

Chapter - 00: Introduction;
Chapter - 01: Troubleshooting guide - fast answers to urgent questions;
Chapter - 02: Why we need a new way to manage projects;
Chapter - 03: Concept #1 - portfolio - understanding your workload;
Chapter - 04: Concept #2 - plan - combining project schedules;
Chapter - 05: Concept #3 - people - engaging stakeholders across multiple projects;
Chapter - 06: Concept #4 - productivity - managing your own time;
Chapter - 07: Concept #5 - practices - setting up the environment for success;
Chapter - 08: Techniques and skills;
Chapter - 09: Final words;
Chapter - 10: Appendices;

最近チェックした商品