The Complete Copywriter : The Definitive Guide to Marketing with Words

個数:

The Complete Copywriter : The Definitive Guide to Marketing with Words

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 336 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781398613553
  • DDC分類 659.132

Full Description

Looking to write marketing copy that truly connects with your audience and stands out?

The Complete Copywriter is a beginner-friendly guide designed to help early-career marketers understand the essentials of effective copywriting. Step-by-step, it breaks down the craft so you can build confidence and deliver clear, engaging content across multiple platforms.

You'll learn how to:
- Learn how to understand your customers and tailor your messages
- Discover practical tips to keep your copy targeted, personal and conversational
- Know your way around writing for social media, press releases, landing pages and more
- Develop skills like creativity, empathy and adaptability in your writing
- Use real-world examples to see how great copy drives results

This book equips you with the tools to craft copy that works every time, building your skills and career from the ground up.

Themes include: Copywriting basics, marketing communications, creativity, customer engagement, beginner's guide, soft skills

Contents

Section - ONE: Copywriting: the core skills;
Section - 01: You are already a copywriter;
Section - 02: What is copy?;
Section - 03: Planning: the basics;
Section - 04: Shaping the copy;
Section - 05: Bringing your copy to life;
Section - 06: Creating headlines;
Section - TWO: Creating a content strategy;
Section - 07: Putting the copy in context;
Section - 08: Managing your content strategy;
Section - THREE: Copywriting in different channels;
Section - 09: Social media and email;
Section - 10: Digital content;
Section - 11: Writing blogs;
Section - 12: Thought leadership;
Section - 13: Copy in the customer journey;

最近チェックした商品