Innovative B2B Marketing : New Models, Processes and Theory (2ND)

個数:

Innovative B2B Marketing : New Models, Processes and Theory (2ND)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 376 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781398604766
  • DDC分類 658.8

Full Description

Navigate the B2B marketing sphere with this fully updated guide on how to better understand new customer habits, the digital era and how to shift away from outdated traditional practices.

Innovative B2B Marketing is an essential guide for marketers looking for the latest approaches, models and solutions for B2B marketing. Written by one of the leading voices in the B2B marketing sphere who works with the Chartered Institute of Marketing (CIM) and other major associations, this book features real-life examples from a diverse range of sectors including marine, information technology and pharmaceutical, plus topical discussion points and challenges from key B2B marketing forums and associations.

Now fully updated, the second edition of Innovative B2B Marketing features new chapters on customer attrition, B2B partnership marketing and lead nurturing, as well as further content on influencer marketing and the behaviours of millennial customers. It is accompanied by online resources which consist of case studies, web links to insightful videos and articles, and presentation slides with practical models and templates.

Contents

Chapter - 01: Introduction to business marketing;

Section - ONE: Developing your marketing strategy;

Chapter - 02: The new marketing mix;
Chapter - 03: B2B marketing strategy and planning;

Section - TWO: Improve B2B customer-centric marketing;

Chapter - 04: Business customers and buying behaviours;
Chapter - 05: Acquisition marketing;
Chapter - 06: Retention and loyalty marketing;
Chapter - 07: Marketing for preventing customer attrition;
Chapter - 08: C-suite marketing;
Chapter - 09: B2B product and solutions marketing;

Section - THREE: 'Transform' through content and digital marketing;

Chapter - 10: Digital and content marketing;
Chapter - 11: Digital marketing strategy and planning;
Chapter - 12: B2B digital marketing channels;
Chapter - 13: Content marketing;
Chapter - 14: B2B social media marketing;
Chapter - 15: B2B brand building;

Section - FOUR: 'Collaborate' with partners;

Chapter - 16: Partnership marketing;
Chapter - 17: B2B influencer marketing;
Chapter - 18: The modern B2B channel landscape;
Chapter - 19: Marketing to and through channel partners;

Section - FIVE: Optimizing marketing execution;

Chapter - 20: Sales and marketing alignment;
Chapter - 21: Account-based marketing;
Chapter - 22: Lead generation;
Chapter - 23: Lead nurturing;
Chapter - 24: Modern B2B events marketing;
Chapter - 25: Measuring and evaluating B2B marketing

最近チェックした商品