The New St. Gallen Management Model : Basic Categories of an Approach to Integrated Management

個数:

The New St. Gallen Management Model : Basic Categories of an Approach to Integrated Management

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 112 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781349518524
  • DDC分類 658

Full Description

First published in German, this book starts from the premise that managers' understanding and theories of organizations determine how they decide to act. It therefore scrutinises management's basic tasks, and examines the most important concepts of management science, prompting questions for a company's 'health check'. The management tasks and scientific concepts are presented on the basis of an integrated framework which allows the reader to easily recognize their interdependencies and interlinkages.

Contents

List of Figures Preface Foreword Introduction Firms as Complex Systems Environmental Spheres of a Firm The Stakeholders of a Firm Interaction Issues Between a Firm and Its Stakeholders Structuring Forces of a Firm The Processes of a Firm Modes of Firm Development: Organisational Change Epilogue: Reinventing the Wheel?

最近チェックした商品