Realizing Autonomy : Practice and Reflection in Language Education Contexts

個数:

Realizing Autonomy : Practice and Reflection in Language Education Contexts

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 272 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781349328529
  • DDC分類 418.0071

Full Description

Realizing Autonomy: Practice and Reflection in Language Education Contexts presents critical practitioner research into innovative approaches to language learner autonomy. Writing about experiences in a range of widely differing contexts, the authors offer fresh insights and perspectives on the challenges and contradictions of learner autonomy.

Contents

List of Tables List of Figures Foreword: R.Smith &N.Aoki Acknowledgements Notes on Contributors Realizing Autonomy: Contradictions in Practice and Context; A.Stewart & K.Irie Learner Autonomy for International Students: Evolution of a University JSL Program; T.Ikeda , N.Saito & S.Ieda Experimenting with Autonomy: Learners Teaching Learners; C.Wharton Introducing a Negotiated Curriculum; P.S.Brown Creating Space for Learning: Language Learning Materials and Autonomy; M.Miyahara Learner Development Through Listening Strategy Training; J.P.Siegel Transformative Learning in Action: Insights from the Practice of Journal Writing; C.Hayashi Scaffolding Economics Language and Learning with Case Studies; C.Rundle The Truth of the Tale: Reconceptualizing Authority in Content-Based Teaching; M.Robertson Creating a Writing Center: Autonomy, Interdependence, and Empowerment; P.Cassidy , S.Gillespie , G.P.Glasgow , Y.Kobayashi & J.Roloff Who, What, How? Autonomy and English Through Drama; S.Fraser Positive Interdependence for Teacher and Learner Autonomy: The Case of the CARTA Program; H.Kojima Parallel Blogging: Explorations in Teacher and Learner Autonomy; D.Elliott 'Nothing to Worry About': Anxiety-reduction Strategies in Harry Potter's Class and Mine; N.Harada Responding to Video Journals: Rethinking the Role of Feedback for Learner Autonomy; C.Skeates Listen to Students' Stories: Promoting Learner Autonomy through Out-of-Class Listening Activities; F.Murase Practical Frustration Busters for Learner and Teacher Autonomy; N.Graves & S.Vye Afterword: Dogme for Beginners: The Autonomy of the Group; S.Thornbury Index

最近チェックした商品