The Office : Procedures and Technology (7TH)

個数:

The Office : Procedures and Technology (7TH)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 560 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781337281362
  • DDC分類 651

Full Description

Prepare for workplace success! This proven guide will help you hone the technical skills you need for an entry-level position in an office setting, including use of email and the Internet, integrated applications and office suites, and the latest technology tools. You'll also learn important soft skills that today's employers value, such as customer satisfaction, ethics, and telephone manners, as well as information systems and the global marketplace.

Contents

Part I: THE OFFICE IN A CHANGING BUSINESS WORLD.
1. The Office Environment.
2. Office Competencies.
3. Information Management and Efficiency.
Part II: COMMUNICATING EFFECTIVELY.
4. Written Communication.
5. Oral Communication.
6. Telephone Communications.
Part III: PROCESSING AND UNDERSTANDING FINANCIAL INFORMATION.
7. Banking and Payroll.
8. Financial Reports and Procedures.
Part IV: MANAGING YOUR WORK LIFE.
9. Time and Workstation Management.
10. Meetings and Travel.
11. Records Management.
12. Processing Mail.
Part V: MANAGING YOUR CAREER.
13. Planning and Advancing Your Career.
14. Ongoing Professional Development.

最近チェックした商品