Child and Adolescent Development in Your Classroom, Topical Approach (3RD)

個数:

Child and Adolescent Development in Your Classroom, Topical Approach (3RD)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 736 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781305964242
  • DDC分類 371.3

Full Description

Covering development from early childhood through high school in an easy-to-follow format, this book provides you with authentic, research-based strategies and guidelines for your future classrooms. The authors apply child development concepts to topics of high interest and relevance to teachers, including social-emotional development, classroom discipline, humor, constructivism, and many others. Group and individual diversity and multicultural issues are integrated throughout. Case studies and real-world vignettes further bridge the distance between research and the classroom, helping to prepare you to create an environment that promotes optimal development in children. With its practical classroom-based focus, this text will help you view all students more positively, give you the tools to deal effectively with them, and make teaching more enjoyable. Also available: the MindTap online learning experience, with videos, applied activities, an e-portfolio, and more.

Contents

Section I: FOUNDATIONS OF CHILD DEVELOPMENT.
1. Ways of Thinking about Children.
2. Physical Development and Health.
Section II: THE COGNITIVE CHILD.
3. Classic Theories of Learning and Cognition.
4. Information Processing, Memory, and Problem Solving.
5 Cognitive Ability: Intelligence, Talent, and Achievement.
Section III: THE EMOTIONAL CHILD.
6. Attachment and Personality.
7. Self-Control and Discipline.
8. Emotional Development.
Section IV: THE SOCIAL CHILD.
9. Social Cognition.
10. Social Behavior.
11. Peers, Friends, and Play.
Section V: THE WHOLE CHILD.
12. Language and Literacy.
13. The Self-System and Motivation.
14. The Child in Context: Family Structure, Child Care, and Media.
Glossary.
References.
Name Index.
Subject Index.

最近チェックした商品