Shelly Cashman Series Microsoft®Office 365 & Office 2016 : Advanced

個数:

Shelly Cashman Series Microsoft®Office 365 & Office 2016 : Advanced

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 1152 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781305870406
  • DDC分類 005.5

Full Description

Introduce your students to the most advanced new features within the latest version of Microsoft® Office with the focused approach found in Shelly Cashman Series® MICROSOFT® OFFICE 365 & OFFICE 2016: ADVANCED. This new edition is part of the acclaimed Shelly Cashman Series® that has effectively introduced computer skills to millions. Shelly Cashman Series® MICROSOFT® OFFICE 365 & OFFICE 2016: ADVANCED continues the Series' strong history of innovation with an enhanced learning approach that addresses the varied learning styles of today's students. A trademark step-by-step, screen-by-screen approach encourages students to expand their understanding of Microsoft® Office 2016's higher-level features through experimentation, critical thought, and personalization. This new edition delivers some of today's most effective educational materials specifically designed to engage readers, improve retention, and prepare students for success in using the most advanced features within Microsoft® Office 2016.

Contents

Microsoft's New Productivity Tools for School and Work.
Word 8. Using Document Collaboration, Integration, and Charting Tools.
Word 9. Creating a Reference Document with a Table of Contents and an Index.
Word 10. Creating a Template for an Online Form.
Word 11. Enhancing an Online Form and Using Macros.
PPT 8. Customizing a Template and Handouts Using Masters.
PPT 9. Modifying a Presentation Using Graphical Elements.
PPT 10. Developing a Presentation with Content from Outside Sources.
PPT 11. Organizing Slides and Creating a Photo Album.
Excel 8. Working with Trendlines, Pivot Table Reports, PivotChart Reports, and Slicers.
Excel 9. Formula Auditing, Data Validation, and Complex Problem Solving.
Excel 10. Using Macros and Visual Basic for Applications (VBA) with Excel.
Excel 11. Collaboration Features for Workbooks.
Access 8. Macros, Navigation Forms, and Data Macros.
Access 9. Administering a Database System.
Access 10. Using SQL.
Access 11. Database Design.
Outlook 4. Creating and Managing Tasks.
Outlook 5. Customizing Outlook.
Index.

最近チェックした商品