Consumer Behavior, Global Edition (12TH)

個数:

Consumer Behavior, Global Edition (12TH)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 512 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781292269245
  • DDC分類 658.8342

Full Description

For undergraduate and graduate courses in consumer behaviour.

Consumer Behavior, 12th Edition explores how the examination and application of consumer behaviour is central to the planning, development, and implementation of successful marketing strategies. With an emphasis on developing a variety of useful skills, this text prepares students for careers in brand management, advertising, and consumer research. The 12th Edition has been significantly updated to address contemporary trends and issues, including the role of new media, technological advances, and recent ethical concerns affecting the industry.

Contents

I. Consumers, Marketers, and Technology
1. Technology-Driven Consumer Behavior
2. Segmentation, Targeting, and Positioning
II. The Consumer as an Individual
3. Consumer Motivation and Personality
4. Consumer Perception
5. Consumer Learning
6. Consumer Attitude Formation and Change
III. Communication and Consumer Behavior
7. Persuading Consumers
8. From Print and Broadcast Advertising to Social and Mobile Media
9. Reference Groups and Word-of-Mouth
IV. Consumers in their Social and Cultural Settings
10. The Family and Its Social Standing
11. Culture's Influence on Consumer Behavior
12. Subcultures and Consumer Behavior
13. Cross-Cultural Consumer Behavior: An International Perspective
V. Consumer Decision-Making, Marketing Ethics, and Consumer Research
14. Consumer Decision-Making and Diffusion of Innovations
15. Marketing Ethics and Social Responsibility
16. Consumer Research