Advanced Human Nutrition with Navigate Advantage Access (5TH)

個数:

Advanced Human Nutrition with Navigate Advantage Access (5TH)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 500 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781284235135
  • DDC分類 612.3

Full Description

Advanced Human Nutrition, Fifth Edition provides a comprehensive overview of the human body and details why nutrients are important from a biochemical, physiological, and molecular perspective. Written for the upper-level undergraduate or graduate level majors course, the text clearly outlines metabolism and the molecular functions of nutrients, through the use of an accessible writing style and numerous figures and illustrations. A variety of pedagogical elements within the text, such as "Here's Where You Have Been" and "Here's Where You Are Going" help clarify key points from the chapter and provide real world-examples to bring the content to life.

Key features:
Includes additional case studies based on real-world scenarios that provide additional context to concepts discussed in the text.
A revised Test Bank now includes more than 50 questions.
NEW - Appendix A: Dietary Reference Intakes (DRIs).
Includes a NEW full-color design and art program.
Every chapter concludes with "Clinical Insights" that present the clinical relevance of the nutritional science topics covered within the chapter.
Chapters open and concludes with the features "Here's Where You are Going" and "Here's Where You've Been", introducing students to topics and reviewing key points.
Each chapter closes with a "Here's What You Have Learned" section that reiterates the main points within the chapter.

Each new print copy includes Navigate Advantage Access that unlocks a comprehensive and interactive eBook, student practice activities and assessments, a full Student Study Guide, a full suite of instructor resources, and learning analytics reporting tools.

最近チェックした商品