Marketing -- Paperback / softback (8 ed)

個数:

Marketing -- Paperback / softback (8 ed)

  • 国内仕入先からお取り寄せいたします。通常6日~12日程度で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 国内仕入れ先の在庫数がご注文数に満たない場合は、国内仕入れ先を通して海外へ発注いたします。海外へ発注した場合は、国内入荷までに6~9週間ほどお時間をいただく場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9781260597592

Full Description

Marketing was designed to show today's social and digital students how marketing adds value and how firms maintain and rely on value for establishing lasting relationships with customers.

The eighth edition represents the authors' most extensive revision today, exploring both fundamentals and new marketing influencers such as digital, social and mobile marketing, marketing analytics, and the psychology influencer on consumer behavior.  Written in an engaging, highly visual format with up-to-date examples throughout for today's mobile and modern students and instructors. 

Accompanied by McGraw Hill Connect® with SmartBook® 2.0, our highly reliable, digital teaching and learning solution that embeds learning science and award-winning adaptive tools to improve student results as well as a robust suite of instructor resources and a regularly updated author blog. 

Contents

CHAPTER 1: OVERVIEW OF MARKETING
CHAPTER 2: DEVELOPING MARKETING STRATEGIES AND A MARKETING PLAN 
CHAPTER 3: DIGITAL MARKETING: ONLINE, SOCIAL, AND MOBILE 
CHAPTER 4: CONSCIOUS MARKETING, CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY, AND ETHICS 
CHAPTER 5: ANALYZING THE MARKETING ENVIRONMENT 
CHAPTER 6: CONSUMER BEHAVIOR 
CHAPTER 7: BUSINESS-TO-BUSINESS MARKETING
CHAPTER 8: GLOBAL MARKETING 
CHAPTER 9: SEGMENTATION, TARGETING, AND POSITIONING 
CHAPTER 10: MARKETING RESEARCH AND ANALYTICS 
CHAPTER 11: PRODUCT, BRANDING, AND PACKAGING DECISIONS
CHAPTER 12: DEVELOPING NEW PRODUCTS 
CHAPTER 13: SERVICES: THE INTANGIBLE PRODUCT 
CHAPTER 14: PRICING CONCEPTS FOR CAPTURING VALUE 
CHAPTER 15: STRATEGIC PRICING METHODS AND TACTICS 
CHAPTER 16: SUPPLY CHAIN AND CHANNEL MANAGEMENT 
CHAPTER 17: RETAILING AND OMNICHANNEL MARKETING 
CHAPTER 18: INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS 
CHAPTER 19: ADVERTISING, PUBLIC RELATIONS, AND SALES PROMOTIONS
CHAPTER 20: PERSONAL SELLING AND SALES MANAGEMENT 

最近チェックした商品