Competitive Marketing (RLE Marketing) : A Strategic Approach (Routledge Library Editions: Marketing)

個数:
電子版価格
¥9,983
  • 電子版あり

Competitive Marketing (RLE Marketing) : A Strategic Approach (Routledge Library Editions: Marketing)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 766 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138792876
  • DDC分類 658.8

Full Description

This volume is a text-book for students of marketing, providing a basic understanding of the concept and techniques of marketing. It shows how basic background information relating to the UK market may be integrated into business planning and how information from other sources should be incorporated and used.

Contents

Part 1: Marketing and Marketing Planning 1. The Nature of Marketing 2. Corporate Strategy and Marketing 3. The Planning Process and Strategy Formulation Part 2: Buyers, Markets and Competition 4. Images of Buyers/Consumers and What Influences Them 5. Understanding the Buyer/Consumer 6. Markets, Segmentation and Positioning 7. Competitive (rival-oriented) Strategies Part 3: Marketing Intelligence 8. Information, Marketing Research and the Marketing Manager Part 4: Marketing Mix Elements 9. Product Management: Needs, Policies, and Strategies 10. New Product Development 11. Advertising, Sales Promotion, Publicity and Corporate Communications - Their Roles and How They Work to Persuade 12. Developing An Advertising Strategy 13. Sales Management 14. Pricing - Role, Objectives, Factors, Strategies 15. Distribution Strategy and Channel Management Part 5: Implementation and Organization 16. Strategies for Change 17. Organization, Strategy and Marketing.

最近チェックした商品