Time and School Learning (1984) : Theory, Research and Practice (Routledge Revivals)

個数:

Time and School Learning (1984) : Theory, Research and Practice (Routledge Revivals)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 270 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138573727
  • DDC分類 370.72

Full Description

This book was first published in 1984. The role of time in school learning has long been a topic of interest to educationalists. So much so that in the United States, Carnegie Units (purely time based entities) are used to certify high school graduates and credit hours are the basic unit of college certification.

In this book, contributors explore the role of time in school learning. In particular, American research has demonstrated that learning is a function of two time variables; the time actually spent learning, and the time needed to learn. The book presents an integrated synthesis of the developments in the understanding of time in school learning and shows how this can have a dramatic impact on the process of schooling.

Contents

1. An Introduction to Time and School Learning, Anderson. Part I: The Meaning of Time. 2. The Model of School Learning: Progress of an Idea, Carroll. 3. Attention, Tasks and Time, Anderson. 4. Classroom Segments: The Structuring of School Time, Ross. Part II: Research on Time and School Learning. 5. How Time is Used in Elementary Schools: The Activity Structure of Classrooms, Burns. 6. Time, Achievement and Teacher Development, Smyth. 7. Instruction and Time-on-task: A Review, Anderson. Part III: Practical Applications of Time Allocation and Use. 8. Time-use and the Provision of Adaptive Instruction, Wang. 9. Time and Instructional Improvement: An R and D-Based Approach, Huitt, Caldwell. 10. Breakthroughs and Breakdowns: A Case Study of the Implementation of the Stallings Effective Teaching Practices Training Programme, Ghory.

最近チェックした商品