Fostering Collaboration between General and Special Education : Lessons from the 'beacons of Excellence Projects' a Special Issue of the journal of Educational & Psychological Consultation

個数:

Fostering Collaboration between General and Special Education : Lessons from the 'beacons of Excellence Projects' a Special Issue of the journal of Educational & Psychological Consultation

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 133 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138466012
  • DDC分類 371.395

Full Description

Published in 2003, Volume 13, Number 4 of the Journal of Educational and Psychological Consultation. This volume covers looking at 'Beacons of Excellence Schools' what they tell us about collaborative practises and examining special and general education collaborative practise in exemplary schools.

Contents

Examining Special and General Education Collaborative Practices in Exemplary Schools, Indicators of Beacons of Excellence Schools: What Do They Tell Us About Collaborative Practices, Coteaching for Content Understanding: A Schoolwide Model, Collaboration: An Element Associated With the Success of Four Inclusive High Schools, COMMENTARIES, Collaboration to Benefit Children With Disabilities: Incentives in IDEA, Moving From Abstract to Concrete Descriptions of Good Schools for Children With Disabilities, Index to Volume 13.

最近チェックした商品