The Breakdown of Hierarchy

個数:
  • ポイントキャンペーン

The Breakdown of Hierarchy

  • ウェブストア価格 ¥54,560(本体¥49,600)
  • Routledge(2017/07発売)
  • 外貨定価 US$ 250.00
  • 【ウェブストア限定】ブラックフライデーポイント5倍対象商品(~11/24)※店舗受取は対象外
  • ポイント 2,480pt
  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 196 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138454026
  • DDC分類 658.45

Full Description

The Breakdown of Hierarchy explores the changes that have taken place in the second half of the 20th century and how organizations of all sizes can harness electronic media to open the lines of dialogue and corporate conversation. Never before published case studies of Honeywell, Motorola and Raychem are discussed. Eugene Marlow has been involved with the strategic application of print and electronic media for over 25 years. He has consulted to dozens of organizations in the media, technology, healthcare, consumer products, and non-profit sectors. Dr. Marlow teaches graduate and undergraduate courses in electronic journalism and business communications at Bernard M. Baruch College (City University of New York).Patricia O'Connor Wilson works for the Center for Creative Leadership (CCL), an international non-profit educational institution devoted to behavioral science research, executive development, and leadership education. Based in Greensboro, North Carolina, the Center also has educational facilities and network associates throughout the world. Ms. Wilson has also conducted research in the areas of managerial effectiveness, self-efficacy and entrepreneurialism.

Contents

Chapter 1 Communications, Corporations, and Change; Chapter 2 Electronic Media; Chapter 3 Electrovisual Media and the American Corporation; Chapter 4 The Emerging Corporate Landscape; Chapter 5 The New Diversity Benchmark; Chapter 6 Reshaping the Boundaries Around Business; Chapter 7 Harnessing the Power of Electronic Communication Technology; Chapter 8 Lessons from the Leaders; Chapter 9 The Seven New Rules of Corporate Communication;

最近チェックした商品