Putting Research into Practice in Primary Teaching and Learning

個数:

Putting Research into Practice in Primary Teaching and Learning

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 190 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138420700
  • DDC分類 372.9

Full Description

This text explores the practical implications of a research focus for each area of the primary curriculum, including RE, drama and ICT, along with the special needs and promoting positive behaviour. Photocopiable resources provide examples of research-based activity for use in the classroom.

Contents

Chapter 1 Introduction, Suzi Clipson-Boyles; Chapter 2 Managing positive behaviour, Sonia Blandford; Chapter 3 1.Parts of this chapter first appeared in the British Journal of Special Education 17(1), 31-4, and these are reproduced with the kind permission of the editor of that journal., Deborah Lucas, Gary Thomas; Chapter 4 Catching up with reading: from classroom research to national project, Diana Bentley, Dee Reid; Chapter 5 Reading and writing arithmetic, Alison Price; Chapter 6 Science: the need for an environmental focus, David Mancey; Chapter 7 An antidote for diffidence in teaching art to children at Key Stage 2, Penny Fowler; Chapter 8 Design and technology: raising the profile of teaching method, Alan Cross; Chapter 9 Developing language and literacy through drama, Suzi Clipson-Boyles; Chapter 10 Understanding, making and using maps, Michael Brown; Chapter 11 Telling the truth? Using stories to teach history to young children, Peter Vass; Chapter 12 Information and communications technology: investigating new frontiers, Jonathan Allen; Chapter 13 Motivating the musically disaffected, Mary Kellett; Chapter 14 Demystifying the core strands in the National Curriculum for physical education, Chris Carpenter; Chapter 15 Researching skills common to religious education and citizenship, Nick Mead;

最近チェックした商品