Meeting Special Needs in the Early Years : Directions in Policy and Practice

個数:
電子版価格
¥8,759
  • 電子版あり
  • ポイントキャンペーン

Meeting Special Needs in the Early Years : Directions in Policy and Practice

  • ウェブストア価格 ¥54,560(本体¥49,600)
  • Routledge(2017/08発売)
  • 外貨定価 US$ 250.00
  • 【ウェブストア限定】ブラックフライデーポイント5倍対象商品(~11/24)※店舗受取は対象外
  • ポイント 2,480pt
  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 196 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138420243
  • DDC分類 371.90472

Full Description

The chapters in this work describe and explore: contemporary assessment and intervention work with young children with Down's Syndrome, and with hearing, vision, physical and language special needs; the ways in which policies are being translated into practice; and inter-agency co-operation.

Contents

Chapter 1 The State and Status of Special Educational Needs in the Early Years, Sheila Wolfendale; Chapter 2 A Pre-school Assessment Model, Moira Challen; Chapter 3 STAR Children's Centre - Comprehensive Working with Young Children with Special Needs, Cathy Hamer; Chapter 4 Play, Assessment and Culture, Zahirun Sayeed, Ellen Guerin; Chapter 5 The Multidisciplinary Assessment of Under-Fives with Cerebral Palsy, Mark Fox; Chapter 6 The Special Educational Needs of Children with Down's Syndrome, Stephanie Lorenz; Chapter 7 Early Years: The Integration of the Visually Impaired Child, Mary Burke; Chapter 8 Supporting Deaf Children in the Early Years: An Inclusive Approach, Mary Robinson; Chapter 9 Language Impairment in Pre-schoolers, Lesley Fleming, Sue Sheppard; Chapter 10 Provision for Special Educational Needs in the Early Years: Policy and Procedures within one LEA, Janine Wooster, Ann Warn; Chapter 11 Principles into Practice: An Assessment Framework for Educational Psychologists, Fiona Barnett, Loraine Hancock, Julia Hardy, Marianne McCarthy; Chapter 12 Surveying Professional Practice in Early Years: Multi-disciplinary Assessment Teams, Hannah Mortimer; Chapter 13 Educational Psychologists and Inter-agency Collaboration for Pre-school Children, Karen Hobson; Chapter 14 'All Young Children Have Needs', Jo Goodall; Chapter 15 Inclusive Education for Children with Special Educational Needs in the Early Years, Chris Lloyd;

最近チェックした商品