Leading Schools in a Global Era : A Cultural Perspective: A Special Issue of the Peabody Journal of Education

個数:

Leading Schools in a Global Era : A Cultural Perspective: A Special Issue of the Peabody Journal of Education

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 156 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138419742
  • DDC分類 370.115

Full Description

This special issue looks at the constantly changing face of education in the world today. Topics covered include educational values, cross-cultural studies, leadership, social impacts, and the role of technology in education.

Contents

Volume 73, Number 2, 1998. Contents: P. Hallinger,K. Leithwood, Editors' Introduction. K. Cheng, Can Education Values Be Borrowed? Looking Into Cultural Differences. K. Leithwood, D.L. Duke, Mapping the Conceptual Terrain of Leadership: A Critical Point of Departure for Cross-Cultural Studies. R.H. Heck, Conceptual and Methodological Issues in Investigating Principal Leadership. A. Walker, T. Quong, Valuing Differences: Strategies for Dealing With the Tensions of Educational Leadership in a Global Society. K. Wong, Culture and Moral Leadership in Education. K. Leithwood, Unseen Forces: The Impact of Social Culture on School Leadership.

最近チェックした商品