Values in Early Childhood Education : Citizenship for Tomorrow (Towards an Ethical Praxis in Early Childhood)

個数:

Values in Early Childhood Education : Citizenship for Tomorrow (Towards an Ethical Praxis in Early Childhood)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 180 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138230699
  • DDC分類 372.21

Full Description

Dr Eva Johansson is Professor of Education at the Department of Early Childhood Education, University of Stavanger, Norway.

Dr Johanna Einarsdottir is a Professor of Early Childhood Education and the Dean of School of Education at the University of Iceland.

Contents

Foreword, T Bertram & C Pascal Preface, E Johansson & J Einarsdottir Chapter 1: Values Education in Preschool, Eva Johansson, University of Stavanger, Norway Chapter 2: Armchair Pedagogy: Embodying Caring Values in a Preschool Context, Anna-Maija Puroila, Eila Estola, Jaana Juutinen & Elina Viljamaa, University of Oulu, Finland Chapter 3: Values Education in Practice in Preschools in Denmark, Anders Skriver Jensen, University College Copenhagen, & Stig Broström, DPU, Aarhus University, Denmark Chapter 4: Teaching about Fairness in a Preschool Context, Lise-Lotte Bjervås, Linnæus University, Sweden Chapter 5: Narratives: Tools for Reflection on Values, Eva Johansson & Monika Röthle, University of Stavanger, Norway Chapter 6: Preschool Educators in the Eyes of Children: Roles and Values, Johánna Einarsdottir & Hrönn Pálmadóttir, University of Iceland, Iceland Chapter 7: Getting Dressed in Preschool: Values Education in Daily Routines, Monika Röthle & Kristin Fugelsnes University of Stavanger, Norway Chapter 8: Value Conflicts as Important Learning Opportunities, Hrönn Pálmadóttir University of Iceland, Iceland Chapter 9: Play in an Ethnically Diverse Preschool: Conditions for Belonging, Berit Zachrisen, University of Stavanger, Norway Chapter 10: Values of Wellbeing and Togetherness in the Early Childhood Education of Younger Children, Maritta Hännikäinen, University of Jyväskylä, Finland.

最近チェックした商品