異文化間PRの理論<br>Intercultural Public Relations : Theories for Managing Relationships and Conflicts with Strategic Publics

個数:
電子版価格
¥10,228
  • 電子版あり
  • ポイントキャンペーン

異文化間PRの理論
Intercultural Public Relations : Theories for Managing Relationships and Conflicts with Strategic Publics

  • ウェブストア価格 ¥13,923(本体¥12,658)
  • Routledge(2018/06発売)
  • 外貨定価 US$ 62.99
  • 【ウェブストア限定】ブラックフライデーポイント5倍対象商品(~11/24)※店舗受取は対象外
  • ポイント 630pt
  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 330 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138189225
  • DDC分類 659.2

Full Description

Intercultural Public Relations: Theories for Managing Relationships and Conflicts with Strategic Publics develops a coherent framework to unify the theories of public relations and intercultural communication, and, within the framework, examines empirical studies of intercultural interactions.

This book follows an intercultural approach, which considers how individuals and entities with dissimilar cultural identities interact and negotiate to solve problems and reach mutually satisfying outcomes. This work provides a theory-driven, empirically supported framework that will inform and guide the research and practices of intercultural public relations. Furthermore, it provides numerous levels of analysis and incorporates the use and challenges of social media.

The book examines theories and issues in three integrated processes:




Identification of publics



Relationship management



Conflict resolution



These areas represent the most critical functions that public relations contributes to organizational effectiveness: scanning the environment, identifying strategic publics, and building long-term, quality relationships with these publics to reduce costs, gain support, and empower the publics themselves. In doing so, the book adopts simultaneously public-centered and organization-centered perspectives. This unique work will serve as an essential reference for students, practitioners, and scholars in today's global public relations environment.

Contents

Acknowledgements

Chapter 1: Introduction

Part I: Theoretical Foundations

Chapter 2: Foundational Theories in Public Relations Management

Chapter 3: History and Foundational Theories of Intercultural Communication

Chapter 4: Conflict Management and Negotiation

Part II: Intercultural Public Relations at Various Levels

Chapter 5: Interpersonal Level: Competencies and Practices

Chapter 6: Intra-organizational Level: Identifying and Communicating with Publics

Chapter 7: Intra-organizational Level: Relationship Management

Chapter 8: Intra-organizational Level: Conflict Management and Negotiation

Chapter 9: Organizational Level: Organizational Identity

Chapter 10: Social Media

Chapter 11: Conclusions

最近チェックした商品