Individual Education Plans Physical Disabilities and Medical Conditions

個数:
電子版価格
¥8,357
  • 電子版あり

Individual Education Plans Physical Disabilities and Medical Conditions

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 109 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138179257
  • DDC分類 371.91

Full Description

First Published in 1999. This book is part of a series of books on individual education plans (IEPs), each focused on a specific aspect of special educational needs (SEN) and intended to support effective practices in mainstream schools working to make their provision inclusive. This book results from work undertaken as part of a research project commissioned by the DfEE and managed at the Special Needs Research and Development Centre of the Department of Education at Canterbury Christ Church College of Education.

Contents

Chapter 1 Inclusion and equality of opportunity: where do IEPs fit in?; Chapter 2 IEPs, social and medical issues: Principles; Chapter 3 IEPs, social and medical issues: Institutional self-review; Chapter 4 Individual and environmental assessment: Principles; Chapter 5 Individual and environmental assessment: Institutional self-review; Chapter 6 Individual and environmental assessment: Ideas for action; Chapter 7 Targets, strategies and adjustments: Principles; Chapter 8 Targets, strategies and adjustments: Institutional self-review; Chapter 9 Targets, strategies and adjustments: Ideas for action; Chapter 10 Coordination and monitoring: Principles; Chapter 11 Coordination and monitoring: Institutional self-review; Chapter 12 Coordination and monitoring: Ideas for action; Chapter 13 Involving the learner: Principles; Chapter 14 Involving the learner: Institutional self-review; Chapter 15 Involving the learner: Ideas for action; Chapter 16 Partnership with parents: Principles; Chapter 17 Partnership with parents: Institutional self-review; Chapter 18 Training: Principles; Chapter 19 Training: Institutional self-review; Chapter 20 Training: Ideas for action;

最近チェックした商品