Coordinating Art Across the Primary School (Subject Leaders' Handbooks)

個数:
  • ポイントキャンペーン

Coordinating Art Across the Primary School (Subject Leaders' Handbooks)

  • ウェブストア価格 ¥37,579(本体¥34,163)
  • Routledge(2016/09発売)
  • 外貨定価 US$ 170.00
  • 【ウェブストア限定】ブラックフライデーポイント5倍対象商品(~11/24)※店舗受取は対象外
  • ポイント 1,705pt
  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 204 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138151208
  • DDC分類 372.50440941

Full Description

Specifically designed for busy teachers who have responsibility for co-ordinating a subject area within their primary school. Each volume in the series conforms to a concise style, while providing a wealth of tips, case studies and photocopiable material that teachers can use immediately.; There are special volumes dedicated to dealing with OFSTED, creating whole school policy and the demands of co-ordinating several subjects within a small school.; The entire set of 16 volumes is available.

Contents

partone The role of the art coordinator; Chapter 1 The role of the art coordinator; Chapter 2 Establishing yourself in the role of art coordinator; Chapter 3 Working with the wider community; parttwo What art coordinators need to know; Chapter 4 Subject knowledge; Chapter 5 Understanding how children progress in making art; Chapter 6 Strategies and methodologies for teaching art; Chapter 7 Cross-curricular issues; Chapter 8 Special needs and equal opportunities; partthree Whole school policies and schemes of work; Chapter 9 Developing an art and design policy; Chapter 10 Implementing the policy; Chapter 11 Policy for assessment; Chapter 12 Art policy on materials and resources; partfour Monitoring for quality; Chapter 13 Monitoring children's achievement and progress in art; Chapter 14 Strategies for monitoring and recording progress in art; partfive Resources for learning; Chapter 15 Resources and suppliers;

最近チェックした商品