Critical Thinking and Formative Assessments : Increasing the Rigor in Your Classroom

個数:

Critical Thinking and Formative Assessments : Increasing the Rigor in Your Classroom

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 176 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138146921
  • DDC分類 370.152

Full Description

Develop your students' critical thinking skills and prepare them to perform competitively in the classroom, on state tests, and beyond. In this book, Moore and Stanley show you how to effectively instruct your students to think on higher levels, and how to assess their progress. As states implement the Common Core State Standards, teachers have been called upon to provide higher levels of rigor in their classrooms. Moore and Stanley demonstrate critical thinking as a key approach to accomplishing this goal. They explore the benefits of critical thinking and provide the tools you need to develop and monitor critical thinking skills in the classroom. Topics include:

The Difference Between Higher-Level and Lower-Level Thinking
Writing Higher-Level Thinking Questions
Assessing Critical Thinking Strategies to Develop Higher-Level Thinking Skills

Contents

Part 1 The Basics of Critical Thinking; Chapter 1 Bloom's Taxonomy 101; Chapter 2 Lower-Level Thinking and Higher-Level Thinking: What's the Difference?; Chapter 3 How Do Critical Thinking Skills Enhance Student Achievement?; Chapter 4 How To Write Lower-Level Questions: Knowledge, Comprehension, and Application; Chapter 5 How To Write Higher-Level Thinking Questions: Analysis, Synthesis, and Evaluation; Chapter 6 Writing Formative Assessments with Critical Thinking Questions; Chapter 7 Analyzing the Data from Critical Thinking Questions: What Does It All Mean?; Chapter 8 Instructional Strategies to Develop Critical Thinking Skills in the Classroom; Part 2 Blueprints for the Process;

最近チェックした商品