ブランド侵害のリスクと対処策<br>Brandjack : How Your Reputation Is at Risk from Brand Pirates and What to Do about It

個数:

ブランド侵害のリスクと対処策
Brandjack : How Your Reputation Is at Risk from Brand Pirates and What to Do about It

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 307 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781137375353
  • DDC分類 659

Full Description

Containing 90+ case studies including BP, Beyoncé, Pizza Hut and Chrysler, this is the first book to analyze brandjacking - when organizations lose control of their brand's image online. Combining crisis communication and social media, this book charts the trend's growth, offering advice to those who find themselves at the mercy of brand pirates.

Contents

1. Brand and reputation
2. Issues and crises 3. How digital technologies have turned organizations upside down 4. 140 case studies of brandjacking 5. Engagement and transparency how to turn your organization inside out 6. 11 rules for dealing with brandjacking

最近チェックした商品