Marketing (4TH)

個数:

Marketing (4TH)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 736 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781133962489
  • DDC分類 658.8

Full Description

MARKETING 4E introduces you to the foundations and functions needed to successfully market goods, services and ideas to consumers. While you study business foundations, economics, selling, human relations, communications, logistics, promotion, product planning, and pricing, you will also see marketing as a career choice from a "big picture" perspective. Because most marketing programs have active DECA memberships, there is a strong correlation of content to DECA's performance indicators.

Contents

1. Marketing Today and Tomorrow.
2. Socially Responsible Marketing.
3. Marketing Begins with Economics.
4. The Basics of Marketing.
5. Marketing Information and Research.
6. Marketing Starts with Customers.
7. Competition Is Everywhere.
8. Social Media and E-Commerce.
9. Develop a Marketing Strategy and Marketing Plan.
10. Develop Successful Products.
11. Services Need Marketing.
12. Business-to-Business Marketing.
13. Distribution.
14. Determine the Best Price.
15. Promotion.
16. Advertising.
17. Selling.
18. Marketing in a Global Economy.
19. Manage Risk.
20. Finance Marketing Activities.
21. Entrepreneurship and Marketing.
22. Take Control with Management.
23. Plan a Future in Marketing.

最近チェックした商品