Developing and Administering a Child Care and Education Program (International ed of 8th Revised)

個数:

Developing and Administering a Child Care and Education Program (International ed of 8th Revised)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 464 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781133491491
  • DDC分類 362.712068

Full Description

Emphasizing the director's responsibility as a leader of both people and programs, DEVELOPING AND ADMINISTERING A CHILD CARE AND EDUCATION PROGRAM, 8E, International Edition covers the business and interpersonal skills child development professionals need to implement an effective program for young children and their families. In this thoroughly updated Eighth Edition, authors Sciarra, Dorsey, Lynch and Adams provide practical information on all aspects of directing a program, including a brand new chapter on curriculum; funding; budgeting; selecting, training, and supervising staff; housing the program and purchasing equipment; working with children and parents; accrediting and licensing an early childhood center; and carrying out program evaluation.

Contents

1. The Working Director. 2. Assessing Community Need and Establishing a Program. 3. Licensing and Certification. 4. Organizing Center Structure and Working with a Board. 5. Handling Financial Matters. 6. Funding the Program. 7. Developing a Center Facility. 8. Equipping the Center. 9. Staffing the Center. 10. Recruiting Children. 11. Supporting Quality Curriculum. 12. Managing the Food and the Health and Safety Programs. 13. Working with Families, Volunteers, and the Community. 14. Providing for Personal and Professional Staff Development. 15. Evaluating Center Components. 16. Marketing the Program.

最近チェックした商品