人間重視のDXビジネス戦略<br>The Human Side of Digital Business Transformation

個数:
電子版価格
¥3,191
  • 電子版あり

人間重視のDXビジネス戦略
The Human Side of Digital Business Transformation

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 320 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781119871019
  • DDC分類 658.406

Full Description

Master the essential human component of digital transformation

In The Human Side of Digital Business Transformation, veteran emerging technology expert Kamales Lardi delivers an essential and practical exploration of the real-world implementation of digital transformation. The book teaches readers how to drive digital business transformation success by addressing a key element - the people side of transformation. This includes managing internal stakeholders, such as leadership teams and employees, as well as external stakeholders, such as customer, partners and supplier.

The author provides a proven digital business transformation framework that facilitates the successful execution of new digital solutions. She also discusses:



Digital maturity and transformation readiness assessments complete with supplementary, online tools
Best practices and key learnings that drive the human side of transformation
Real-world case studies and examples from renowned business leaders that offer success factors

A can't-miss resource for leadership teams, management, and board members, as well as change managers and leaders in organizations, The Human Side of Digital Business Transformation will also be invaluable for students in business and executive education programs, consultants, and other business leaders interested in digital transformation.

Contents

Introduction: The End of Business as Usual 1

Chapter 1: Trends Shaping the Global Business Landscape 11

Chapter 2: A Brief History of Digital Transformation 19

Chapter 3: A Tale of Two Start-up Cultures 49

Chapter 4: Influencing Digital Business Transformation 93

Chapter 5: Foundation Elements of Digital Business Transformation 123

Chapter 6: Framework for Digital Business Transformation 165

Chapter 7: Best Practices for Successful Transformation 213

Chapter 8: Emerging Technologies and Human- Centred Transformation 243

Chapter 9: Case Studies 275

References 285

Acknowledgments 297

About the Author 299

Index 301

最近チェックした商品