How to Teach Using Simulation in Healthcare (How to)

個数:
電子版価格
¥7,312
  • 電子版あり

How to Teach Using Simulation in Healthcare (How to)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 192 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781119130710
  • DDC分類 610.76

Full Description

How to Teach Using Simulation in Healthcare provides an ideal introduction and easy-to-use guide to simulation in medical education.  Written by a team of experienced medical educators, this practical text - packed full of case examples and tips - is underpinned by the theory of simulation in education, and explores how to integrate simulation into teaching.   

Key topics include: 



Use of low, medium and high fidelity equipment
Issues of simulation mapping and scenario design
Role of human factors
Formative and summative assessment
New social media and technologies
Detailed explorations of some examples of simulation.

How to Teach Using Simulation in Healthcare is invaluable reading for all healthcare professionals interested and involved in the origins, theoretical underpinnings, and design implications of the use of simulation in medical education.

Contents

List of Figures vii

List of Tables ix

About the Authors xi

Preface xv

Chapter 1: Introduction 1

Chapter 2: Simulation-based medical education (SBME): some specifics 3

Chapter 3: Simulation in (medical) education: some background 13

Chapter 4: Equipment in SBME: more than just a mannikin? 27

Chapter 5: Physical and psychological realism 37

Chapter 6: Simulation mapping and scenario design 45

Chapter 7: Running a simulation session: some practicalities 55

Chapter 8: Formative assessment and feedback 65

Chapter 9: Summative assessment 73

Chapter 10: Human factors, ergonomics and non-technical skills 83

Chapter 11: Five case examples 97

Chapter 12: Using new technology to enhance learning 119

Chapter 13: Commissioning a simulation centre 139

Chapter 14: Training for simulation faculty 151

Chapter 15: Conclusions and next steps 157

Chapter 16: Annotated bibliography 159

Index 163

最近チェックした商品