You can kill and Idea, but you can't kill an Opportunity : How to Discover New Sources of Growth for Your Organization

個数:

You can kill and Idea, but you can't kill an Opportunity : How to Discover New Sources of Growth for Your Organization

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 263 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781118808382
  • DDC分類 650

Full Description


Ideas alone are failing us! They promise growth, but too often lead to products and services that don't deliver. In many companies it can take up to 3,000 ideas to lead to 100 projects, resulting in only 2 launches, producing on average one product that breaks even and of these products only 20% turn a profit. Defining the opportunity first, leads to big ideas that win and increases the odds for success. Pam Henderson, former faculty at Carnegie Mellon University and author of You Can Kill an Idea, but You Can t Kill An Opportunity! shows how to apply Opportunity Thinking in your own organization to increase speed to market for products, eliminate idea bottlenecks, get crisp on demand space, value open innovation and increase creativity ROI. Opportunity Thinking , a new approach to innovation developed by author Pam Henderson, has transformed the way companies and organizations, from Fortune 500 to non-profits, find big ideas that win and create sustainable growth. Opportunity Thinking is a creative journey that taps six sources - market forces, business models, technology, organizations, environments, and design to discover big places to play.Not your average business book, Henderson s clever narrative, bold visuals and countless stories of companies and brands will inspire you to think in new ways and stretch your mind to consider the possibilities.

Contents

Chapter 1 Big THINKING 17 Chapter 2 Big GROWTH 31 Chapter 3 Big OPPORTUNITY 45 Big SOURCES 53 Big RELATIONSHIPS 69 Chapter 4 Big EXPLORATION 87 Big TRENDS 91 Big DIMENSIONS 107 Big INSIGHTS 117 Big PICTURE 127 Chapter 5 Big LANDSCAPE 135 Big SPACES 139 Big STARTERS 149 Big SHAPERS 161 Big STORIES 173 Chapter 6 Big IDEAS 183 Big FARMING 189 Killer IDEAS 197 Big MINING 217 Chapter 7 Big FUTURE 229 Little EPILOGUE 247 INDEX 251

最近チェックした商品