All about Sponsorships (2ND)

個数:

All about Sponsorships (2ND)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 47 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781118690376
  • DDC分類 361

Full Description

Originally published by Stevenson, Inc., this practical resource provides nonprofit leaders and professionals with information to help fund needed programs and services, supplement annual gift revenue, avoid budget cutbacks, and meet or exceed annual fundraising goals through sponsorships.

Important topics covered include:



Sponsorship guidelines
Business alliances
Benefits for corporate sponsors
Direct mail
Partnerships and collaboration
Sponsor recognition
Dos and Don'ts with sponsorships
Effective Communication
Sponsor benefits
Prioritizing funding needs

Please note that some content featured in the original version of this title has been removed in this published version due to permissions issues.

Contents

Front Matter (Pages: 1-3) CHAPTER 1 Setting the Sponsorship Stage (Pages: 4-47)

CHAPTER 2 Identifying Sponsorship Opportunities (Pages: 10-14)

CHAPTER 3 Identifying & Prioritizing Likely Sponsors (Pages: 15-20)

CHAPTER 4 Selecting Appropriate Sponsorship Perks (Pages: 21-23)

CHAPTER 5 Drafting the Proposal (Pages: 24-27)

CHAPTER 6 Ways to Approach would-be Sponsors (Pages: 28-33)

CHAPTER 7 Making the Ask (Pages: 34-37)

CHAPTER 8 Stewarding & Retaining Sponsors (Pages: 38-41)

CHAPTER 9 Additional Strategies for Securing Sponsorships (Pages: 42-47)

最近チェックした商品