What Our Stories Teach Us : A Guide to Critical Reflection for College Faculty (The Jossey-bass Higher and Adult Education Series)

個数:
電子版価格
¥5,052
  • 電子版あり

What Our Stories Teach Us : A Guide to Critical Reflection for College Faculty (The Jossey-bass Higher and Adult Education Series)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 188 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781118103296
  • DDC分類 378.125

Full Description

Praise for What Our Stories Teach Us

"In her new book What Our Stories Teach Us, Linda Shadiow invites college faculty to use their personal and professional stories to reflect more critically and meaningfully on their teaching practice. Guiding her readers with a gentle but sure hand, Shadiow painstakingly shows that by systematically examining our educational and pedagogical biographies from a range of perspectives, we gain deeper insight into the pivotal moments that enliven our teaching and sustain our commitment to ongoing professional growth. I expect to be learning from this humane book for many years to come."
—STEPHEN PRESKILL, Distinguished Professor of Civic Engagement and Leadership, Wagner College

"Essential reading for every educator who strives to be a better teacher. Shadiow's book offers us a fascinating process to mine our personal teaching and learning stories for the valuable lessons they contain."
—JIM SIBLEY, Centre for Instructional Support, University of British Columbia

"In this well-conceived and well-written book, Linda Shadiow gently guides faculty along a path toward unearthing the rich stories of their lives that offer deep and enduring insight into their practice."
—DANNELLE D. STEVENS, professor and author, Journal Keeping: How to Use Reflective Writing for Learning, Teaching, Professional Insight, and Positive Change

Contents

Preface vii

Acknowledgments xv

About the Author xix

1. Storied Contexts 3

2. Living Stories 25

3. Storied Accounts 45

4. Seeking Patterns 65

5. Exploring Patterns 85

6. Locating Assumptions 103

7. Exploring Paradigmatic Assumptions 125

8. Storied Teaching 149

References 171

Index 179

最近チェックした商品