Learning to Teach in a New Era (2ND)

個数:

Learning to Teach in a New Era (2ND)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • ページ数 440 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781108985789
  • DDC分類 371.102

Full Description

Entering the teaching profession in the twenty-first century comes with many challenges and even more opportunities to meet the learning needs of Australian students. Learning to Teach in a New Era provides a fundamental introduction to educational practice for early childhood, primary and secondary preservice teachers. Closely aligned with the Australian Curriculum and the Australian Professional Standards for Teachers, this text builds on foundational knowledge and provides guidance on professional development throughout your career in education. Organised in three sections - professional knowledge, professional practice and professional engagement - and thoroughly updated, this text introduces educational policy and the legal dimensions of education; encourages the development of practical skills in pedagogy, planning, assessment, digital technologies and classroom management; and supports effective communication and ethical practice. This edition features a new chapter exploring Aboriginal and Torres Strait Islander ways of knowing, being and doing, enabling teachers to create respectful and culturally responsive classrooms.

Contents

Part I. Introduction: 1. Teaching in the twenty-first century Jeanne Allen and Simone White; Part II. Professional Knowledge: 2. Understanding the education landscape: policy, practice and context Simone White; 3. Effective pedagogy for student learning Anne Coffey; 4. Teaching with digital technologies Amber McLeod, Kelly Carabott and Catherine Lang; Part III. Professional Practice: 5. Aligning curriculum, pedagogy, assessment and reporting Madonna Stinson and Suzanne Henden; 6. Planning for teaching Linley Cornish, Michelle Bannister-Tyrrell, Jennifer Charteris, Kathy Jenkins and Marguerite Jones; 7. Student diversity, education and social justice Leonie Rowan; 8. Aboriginal and Torres Strait Islander education Alison Quin and Francis Bobongie-Harris; 9. Understanding classroom management Jeanne Allen and Michelle Ronksley-Pavia; 10. Promoting positive teaching and learning environments Andrea Reupert and Stuart Woodcock; Part IV. Professional Engagement: 11. Communication skills with students, staff and parents/caregivers Wendy Goff; 12. Becoming a teaching professional: scoping the ethical and legal dimensions Elaine Sharplin and Deborah Wake.

最近チェックした商品