Action and Inaction in a Social World : Predicting and Changing Attitudes and Behavior

個数:
  • ポイントキャンペーン

Action and Inaction in a Social World : Predicting and Changing Attitudes and Behavior

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 399 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781108813945
  • DDC分類 361.2

Full Description

This book explains how actions and inactions arise and change in social contexts, including social media and face-to-face communication. Its multidisciplinary perspective covers research from psychology, communication, public health, business studies, and environmental sciences. The reader can use this cutting-edge approach to design and interpret effects of behavioral change interventions as well as replicate the materials and methods implemented to study them. The author provides an organized set of principles that take the reader from the formation of attitudes and goals, to the structure of action and inaction. It also reflects on how cognitive processes explain excesses of action while inaction persists elsewhere. This practical guide summarises the best practices persuasion and behavioral interventions to promote changes in health, consumer, and social behaviors.

Contents

Part I: Introduction: 1. Definitions, Overview, Goals, and Principles of Cognitive Processing; Part II: Beliefs, Attitudes and Behaviors: 2. Beliefs; 3. Attitudes; 4. Goals, Intentions, and Behavior; Part III: Influences of The Past and The Situation: 5. The Impact of Past Experience and Past Behavior on Attitudes and Behavior; 6. The Impact of Others on Attitudes and Behaviors; Part IV: The Impact Of Persuasive Communications and Behavioral Interventions: 7. The Processing of Persuasive Communications and Behavioral Interventions; 8. Persuasive Communications and Behavioral Interventions in The Context of Prior Attitudes and Behaviors; 9. Sources of Information, Actionability, and Behavioral Impact of Persuasive Communications and Behavioral Interventions; 10. Conclusions and Future Directions.

最近チェックした商品