My Kids Can't Write, K-5 : How to Advance Achievement through Cross-Curricular Writing

個数:
電子版価格
¥4,984
  • 電子版あり

My Kids Can't Write, K-5 : How to Advance Achievement through Cross-Curricular Writing

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 240 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781071949726
  • DDC分類 372.623044

Full Description

Practical and sustainable writing practice in every classroom

Teachers consistently grapple with how to make writing fun and engaging. While long-form writing has its value, research shows that balancing genre-based units with frequent, on-demand writing tasks to help children communicate effectively and reflect on their learning might be the key to success.

My Kids Can't Write provides sustainable and scalable practices for writing across all content areas and shows teachers how to develop structures and rituals for sustaining a journal-based approach to instruction and assessment in classrooms. Inside, you'll find

Scaffolds and strategies that systematically support students in strengthening their skills while simultaneously writing to learn
Ways to embed foundational skills like spelling and grammar to help students become stronger communicators
The purpose of cognitive writing and how to properly set up journaling within the classroom
Numerous student journal samples and informative vignettes

Now is the time to embed writing into all subjects and emphasize accurately interpreting information, effectively communicating needs, and making learning visible to students and educators alike.

Contents

Chapter 1: Three Reasons to Begin Cognitive Writing
Chapter 2: Cognitive Writing Essentials
Chapter 3: Finding the Right Open-Ended Task
Chapter 4: Scaffolding Independence through Cognitive Writing Rituals
Chapter 5: Assessing through Cognitive Writing
Chapter 6: Scaffolding Language Acquisition for All Learners
Chapter 7: Embedding Foundational Skills
Chapter 8: Lesson Planning with Cognitive Writing
Chapter 9: Analyzing Cognitive Writing in PLCs

最近チェックした商品