ファンドレイジングの原理と実践(第2版)<br>Fundraising : Principles and Practice (2ND)

個数:
電子版価格
¥11,211
  • 電子版あり

ファンドレイジングの原理と実践(第2版)
Fundraising : Principles and Practice (2ND)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 488 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781071931325
  • DDC分類 658.15224

Full Description

A comprehensive and current introduction to key topics in fundraising that balances theory and practice.

Contents

1. Understanding the Nonprofit Sector and Nonprofit Organizations
CASE 1.1: THE SMITHSONIAN INSTITUTION AND THE CATHERINE B. REYNOLDS FOUNDATION
2. Overview of Fundraising and Philanthropy
CASE 2.1: THE METH PROJECT
CASE 2.2: NEW YORK CITY PARKS
3. Understanding Donors
CASE 3.1: GREG VERSTANDIG
CASE 3.2: OSEOLA MCCARTY
4. Principles of Fundraising
CASE 4.1: UNITED NATIONS FOUNDATION
CASE 4.2: MITCHELL FAMILY AND THE UNIVERSITY OF SOUTH ALABAMA
CASE 4.3: MACKENZIE SCOTT
5. Preparing for Successful Fundraising
CASE 5.1: AMERICAN RED CROSS
CASE 5.2: SILICON VALLEY COMMUNITY FOUNDATION
6. Raising Current Operating Support and Building a Base of Donors
CASE 6.1: GIVINGTUESDAY
7. Major and Principal Gifts
CASES 7.1-7.4 MAJOR GIFT SOLICITATIOINS
CASE 7.1: DON R.N. BLITZER
CASE 7.2: PHILLIS N. THROPIST
CASE 7.3: MARTHA AND FRED GENEROUS
CASE 7.4: ELLEN ENTREPRENEUR
8. Planned Giving
CASES 8.1-8.6 PLANNED GIFT DONORS
CASE 8.1: MARY
CASE 8.2: TOM AND BARBARA
CASE 8.3: MILDRED AND SUE
CASE 8.4 HARRY AND BETH
CASE 8.5: ANN
CASE 8.6: EDUARDO
9. Corporate Support
CASES 9.1-9.6 NONPROFIT-CORPORATE RELATIONSHIPS
CASE 9.1: SHARE OUR STRENGTH/NO KID HUNGRY
CASE 9.2: READING IS FUNDAMENTAL AND AMAZON
CASE 9.3: DAWN AND BIRD RESCUE
CASE 9.4: THE BODY SHOP: TIME TO CARE
CASE 9.5: HANES NATIONAL SOCK DRIVE
CASE 9.6: AARP
CASE 9.7: BEAUTY BAKERIE JUNETEENTH FESTIVAL
10. Foundation Support
CASE 10.1: BILL & MELINDA GATES FOUNDATION
CASE 10.2: PEW CHARITABLE TRUSTS
CASE 10.3: NORTHWEST AREA FOUNDATION
11. Campaigns and Project Fundraising
CASES 11.1-11.4 CAMPAIGNS
CASE 11.1: FORWARD FOCUSED: FOR DREAMS AND BEYOND (OLD DOMINION UNIVERSITY)
CASE 11.2: LIFTING LIVES, LEADING THE WAY, THE CAMPAIGN FOR CLARK ATLANTA UNIVERSITY
CASE 11.3: SERVE. CARE. TRANSFORM. THE NEXT CHAPTER OF THE VALLEY HOSPITAL
CASE 11.4: NEIL ARMSTRONG'S SPACE SUIT
12. Managing Fundraising
CASE 12.1: CHARITY: WATER
13. Legal and Ethical Considerations
CASE 13.1: SACKLER FAMILY
14. International Fundraising and Philanthropy
CASE 14.1: WORLD CENTRAL KITCHEN
CASE 14.2: COVID-19 AND "NEW PHILANTHROPY" IN CHINA
Conclusion: Reflections on the Development Officer Role

最近チェックした商品