Business and Professional Communication Playbook : Essential Skills for Tomorrow's Workplace

個数:

Business and Professional Communication Playbook : Essential Skills for Tomorrow's Workplace

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 304 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781071802939
  • DDC分類 658.45

Full Description

Business and Professional Communication Playbook teaches students the essentials of business communication and necessary skillset that employers look for today. Michelle Violanti and Stephanie Kelly use engaging examples, provide tips on how to carry yourself professionally, and incorporate real-life experiences from recent graduates to teach students how to communicate like a professional. Focused, bite-sized chapters on the most important topics in business communication, such as interviewing, writing resumes, and leading team presentations will motivate students to read and prepare ahead of time so instructors can focus on skill-building during class. By using this simple and flexible format, this text will provide students and instructors with an excellent foundation for a successful Business Communication course.

This title is accompanied by a complete teaching and learning package in SAGE Vantage, an intuitive learning platform that instructors and students actually love.

Contents

Section 1: Foundational Skills
Chapter 1: Introducing Communication
Chapter 2: Listening Skills
Chapter 3: Perception
Chapter 4: Communicating Ethically
Chapter 5: Audience Analysis
Chapter 6: Intercultural Communication
Section 2: Preparing for the Workplace
Chapter 7: Résumés
Chapter 8: Cover Letters
Chapter 9: Elevator Speeches
Chapter 10: Interviews
Chapter 11: Thank-You Notes
Section 3: Presentations
Chapter 12: Building Speeches
Chapter 13: Delivering Speeches
Chapter 14: Team Presentations
Chapter 15: Creating Visual Aids
Chapter 16: Persuasion and Compliance Gaining
Chapter 17: Motivation
Section 4: Succeeding In the Workplace
Chapter 18: Leadership and Followership
Chapter 19: Working in Groups
Chapter 20: Conflict
Chapter 21: Meetings

最近チェックした商品