Teaching, Learning, and Caring in Higher Education : How to Cultivate an Interdependent Classroom

個数:
  • 予約

Teaching, Learning, and Caring in Higher Education : How to Cultivate an Interdependent Classroom

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 170 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032968711

Full Description

This practical resource illustrates how to establish and nurture relationships with intention, paving the way for meaningful student, instructor, and content engagement.

Torres expertly peels back the layers of disengagement prevalent in today's college classroom and demonstrates how in-person and online courses can form ecologies that empower students and teachers rather than exhaust them. Informed by a rich blend of pedagogical research, case studies, and social interdependent learning theory, this book features plentiful activities, suggestions, and templates for cultivating and connecting care throughout learning environments. A worthwhile read for any faculty member regardless of level or discipline, this book is especially relevant for those who are new to teaching, concerned with student engagement, or interested in redesigning their courses.

Contents

Introduction: Who Cares?

Chapter 1: An Interdependent Perspective of Care

Chapter 2: Higher Education as an Ecology in Need of Care

Chapter 3: Care Between Teachers and Content

Chapter 4: Care Between Teachers and Students

Chapter 5: Care Between Students

Chapter 6: Care Between Students and Content

Chapter 7: Care Between Teachers

Conclusion: We Care!

最近チェックした商品