Smart Programming for Teaching and Learning Centers : Facilitating a Dynamic Faculty Development Experience

個数:
  • 予約
  • ポイントキャンペーン

Smart Programming for Teaching and Learning Centers : Facilitating a Dynamic Faculty Development Experience

  • ウェブストア価格 ¥41,465(本体¥37,696)
  • Routledge(2026/03発売)
  • 外貨定価 US$ 190.00
  • 【ウェブストア限定】ブラックフライデーポイント5倍対象商品(~11/24)※店舗受取は対象外
  • ポイント 1,880pt
  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 168 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032956657

Full Description

Smart Programming for Teaching and Learning Centers offers comprehensive programming suggestions, frameworks, and strategies for creating flexible and effective faculty development experiences.

The pressure for teaching and learning centers to "keep up" and maintain their relevance is compounded by persistent challenges in faculty recruitment, buy-in, and rapidly evolving instructor and student needs. This diverse group of faculty development experts, led by the Managing Editor and Editor-in-Chief of the Journal of Faculty Development, assists readers in tweaking current programming and developing new models. Contributors provide innovative recommendations and detailed case studies, covering topics such as faculty learning communities, mentorship programs, retreats, asynchronous learning, and more. Helpful appendices include survey questions, planning guides, evaluation templates, and other quick-use resources.

This practical guide takes the guesswork out of effective initiatives, serving as an invaluable resource for faculty development professionals seeking an inside look at what centers across the country are doing in terms of programming, culture, and assessment.

Contents

1. Teaching and Learning Centers and Their Place on Campus 2. From Bridging to Bonding: Reaching Targeted Faculty Populations 3. Securing Faculty Engagement in Professional Development Programs 4. Assessing Teaching and Learning Centers 5. The Miami University Model for Establishing, Facilitating, and Assessing Faculty Learning Communities 6. Mentorship Programs 7. Workshops and Seminars 8. Asynchronous Learning 9. Hybrid Programming 10. Retreats and Institutes 11. Demonstrating Impact: Writing the Report

最近チェックした商品