Specifications Grading 2.0 : Restoring Rigor, Motivating Students, Saving Faculty Time, and Developing Career Competencies (2ND)

個数:

Specifications Grading 2.0 : Restoring Rigor, Motivating Students, Saving Faculty Time, and Developing Career Competencies (2ND)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 224 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032895550
  • DDC分類 378.16620973

Full Description

This second edition of the alternative grading classic revisits specs grading with a robust body of research, exemplars, and strategies to elevate the quality of student work, increase engagement and buy-in, reduce faculty stress, and cultivate students' career competencies.

Nilson and Packowski present the unique characteristics of the specs grading schema, all of which simplify faculty decision making, reduce antagonism between the evaluator and the evaluated, and increase student receptivity to meaningful feedback, thus facilitating a mutually beneficial, rigorous learning process. Used consistently over time, specs grading can restore credibility to grades by demonstrating and making transparent to all stakeholders the learning outcomes that students achieve.

This book features five new chapters stemming from firsthand accounts of dozens of instructors actively using specs grading and new material in six of the remaining eight chapters. It lays out the surprisingly simple transition process, positioning specs grading as the most viable and easy-to-use system available to faculty.

Contents

1. The Continuing Need for a New Grading System 2. Learning Outcomes and Course Design 3. Linking Grades to Outcomes 4. Pass/Fail Grading for Rigor, Motivation, and Faculty Peace of Mind 5. Essentials of Specifications Grading 6. Converting Specs-Graded Student Work into Final Letter Grades 7. Specs-Graded Course Designs in STEM and the Health Sciences 8. Specs-Graded Course Designs in Business, the Humanities, and the Social Sciences 9. Evidence of Restored Rigor, Student Motivation, and Saved Faculty Time 10. What Do the Students Think? 11. Developing Students' Career Competencies 12. Developing a Course With Specs Grading 13. An Evaluation of Specs Grading

最近チェックした商品