How to Cheat in Maya 2026 : Tools & Techniques for Animators (6TH)

個数:

How to Cheat in Maya 2026 : Tools & Techniques for Animators (6TH)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 350 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032883090
  • DDC分類 006.696

Full Description

How to Cheat in Maya 2026 is more than a software manual - it's a complete guide to working smarter, animating faster, and thinking like a professional. This edition covers Maya's latest tools and features, but more importantly, it focuses on real-world workflows and the creative process behind great animation. You'll find not just the how, but the why behind each technique, helping you build intuition and confidence in your craft. Whether you're learning the ropes or refining your skills, this book is designed to remove friction, streamline your process, and let you focus on what matters most: crafting compelling animated performances.

Featuring advice, strategies, and best practices for:

Configuring optimal Maya settings
Testing and mastering your rigs
Avoiding and overcoming common animation pitfalls
Harnessing the power of Constraints, Layers and Cycles
Employing physics, anatomy, and psychology to push your facial animation and polish to the next level

New to this Edition:

Maya updates and upgrades to the Graph Editor, Time Slider, Time Slider Bookmarks, Dope Sheet, Light Editor, Ghosting, Blue Pencil ... and more
4 new character rigs added to the How to Cheat in Maya series
All new interlude articles covering everything from AI, the animation industry, selecting schools to demo reels
"Tempo" - a workflow so revolutionary we're calling it The Thirteenth Principle!

Contents

01 BEFORE YOU START, 02 PRINCIPLES, 03 THE THIRTEENTH PRINCIPLE, 04 MAXIMIZING YOUR RIGS, 05 GRAPH EDITOR, 06 MASTERING TIME, 07 PROFESSIONAL TECHNIQUES, 08 CONSTRAINTS & CONTACT, 09 CAMERA, 10 CYCLES, 11 FACIAL ANIMATION, 12 LAYERS, 13 POLISH

最近チェックした商品