Media Studies: The Basics (The Basics) (3RD)

個数:
  • 予約
  • ポイントキャンペーン

Media Studies: The Basics (The Basics) (3RD)

  • ウェブストア価格 ¥5,813(本体¥5,285)
  • Routledge(2026/04発売)
  • 外貨定価 US$ 26.99
  • 読書週間 ポイント2倍キャンペーン 対象商品(~11/9)
  • ポイント 104pt
  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 228 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032850979

Full Description

Fully updated and revised, the third edition of Media Studies: The Basics is the ideal guide to the changing landscape of media and Media Studies.

There have been seismic shifts in what constitutes (the) media in recent years with technological advances ushering in whole new categories of producers, consumers and modes of delivery. This has been reflected in the way media is studied with new theories, concepts and practices coming to the fore. This new edition addresses core questions including:

• Who, or what, are the media?

• What are the key terms and concepts used in analysing media?

• Where have new media technologies, platforms and AI had the biggest impact?

• How do media theory and practice relate?

Covering new developments in media, Big Tech and A.I, an updated glossary and suggestions for further reading, this updated edition cements itself as the ideal introduction to Media Studies today for both A Level and undergraduate students.

Contents

Introduction to the third edition 1. Studying Media 2. Doing Theory with Media 3. Powerful Media 4. Evolving Media 5. Troubling Media 6. Making Media

最近チェックした商品