Audio-visual Communication in the Multiscreen Era

個数:
  • 予約

Audio-visual Communication in the Multiscreen Era

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 252 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032815947

Full Description

The book presents a theoretical and methodological framework that addresses the limitations of traditional, small-sample TV viewership surveys in today's evolving media landscape. It proposes a comprehensive system that reflects the communication effects of audio-visual information in the multiscreen era.

Drawing on Media System Dependency Theory, the book maps the relationships among the various factors shaping media product consumption. Furthermore, it integrates interpersonal and mass communication into a single analytical system that covers multiple levels, from micro to macro. It also proposes the hypothesis of fluid influence among individuals, interpersonal relationships, and society. The book introduces a novel vector autoregression (VAR) model to evaluate the effects of multiscreen audio-visual communication and provides a practical program implementation system that connects theoretical frameworks with actionable industry applications.

This book will offer valuable insights for scholars of media research, audiovisual communication, and cultural studies.

Contents

1 Changes in China's Audio-Visual Communication Industry under the "Internet+" Context 2 Traditional Approaches to Measuring the Effectiveness of Audio-Visual Information Dissemination 3 Exploring the Measurement of Multi-Screen Audio-Visual Information Dissemination Effects in the Era of Big Data 4 Research Design and Methodology for Measuring the Dissemination Effects of Multi-Screen Audio-Visual Information 5 Construction and Optimization of the Multi-Screen Audio-Visual Information Dissemination Effect Assessment Model 6 Analysis of the Communication Effects of Audio-Visual Products and Media Dependency Relationships 7 Applications and Implications of Audio-Visual Information Dissemination Effect Assessment 8 System Design and Implementation of the Audio-Visual Information Dissemination Effect Assessment System

最近チェックした商品