Keeping Us Engaged : Student Perspectives (and Research-Based Strategies) on What Works and Why (2ND)

個数:

Keeping Us Engaged : Student Perspectives (and Research-Based Strategies) on What Works and Why (2ND)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 160 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032789637
  • DDC分類 378.125

Full Description

This revised edition of Keeping Us Engaged centers on in-classroom instruction, offering fresh student perspectives on how faculty can maximize engagement when teaching in person.

Harrington expertly pairs all new student narratives - a signature feature of this much-loved volume - with easy-to-implement strategies that faculty can use to shift perspectives, strengthen connections with course material, and deepen learning. Topics range from starting positive on the first day of class to developing authentic assignments that push boundaries and giving compassionate, constructive feedback, among other key areas. Each chapter is accompanied by sharply perceptive reflection prompts ideal for individual use or in faculty book groups and professional development workshops.

Firmly grounded in active learning principles and enthusiastically endorsed by the learners themselves, this book is an essential resource for all faculty looking to better engage students in traditional face-to-face classroom instruction.

Contents

Introduction 1. Early Actions 2. The Power of Professor-Student Relationships 3. Teaching Strategies 4. Assignments 5. Feedback

最近チェックした商品