Revolutionizing Communication : The Role of Artificial Intelligence

個数:

Revolutionizing Communication : The Role of Artificial Intelligence

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 232 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032733425
  • DDC分類 006.3

Full Description

Revolutionizing Communication: The Role of Artificial Intelligence explores the wide-ranging effects of artificial intelligence (AI) on how we connect and communicate, changing social interactions, relationships, and the very structure of our society. Through insightful analysis, practical examples, and knowledgeable perspectives, the book examines chatbots, virtual assistants, natural language processing, and more. It shows how these technologies have a significant impact on cultural productions, business, education, ethics, advertising, media, journalism, and interpersonal interactions.

Revolutionizing Communication is a guide to comprehending the present and future of communication in the era of AI. It provides invaluable insights for professionals, academics, and everyone interested in the significant changes occurring in our digital age.

Contents

Chapter 1- Artificial Intelligence. Genesis, Development, and Future. Chapter 2- The Evolution of Motion Graphics Through Contemporary AI Technologies. Chapter 3- A Look at the Crossroads of Artificial Intelligence, Films, Video Games, and Virtual Reality . Chapter 4- AI and the Development of New Audiovisual Narratives. Chapter 5-Talking to Strangers: The Challenges of Conversational AI and Human Expectations. Chapter 6- The Linguistic Effects of Artificial Intelligence on the adequacy, coherence and cohesion of texts. What do We Stop Telling in the New Digital Age? Chapter 7. The Deepfake Technique in the Service of Advertising Creativity from a Social Perspective: Case Study of the Seguimos Hablando Campaign (2019). Chapter 8. Artificial Intelligence in Video Game Design: Crafting Narratives, Ethics, and Engagement. Chapter 9. AI Chatbots: A Long Awaited Mirror. Chapter 10. Artificial Intelligence Tools Used in Communication Companies: Progress or Disaster Chapter 11. Adaptive Ai and Interactive Narrative Possibilities in Media. Chapter Chapter 12. Local Media in the Age of AI. Chapter 13. Automated Journalism in Turkish Media Before the Rise of Generative AI. Chapter 14. The Interrelation Between Journalism, Artificial Intelligence and Professional Ethics: Ethical Reflections in The Digital Era. Chapter 15. The Phenomenon of Artificial Intelligence in Film Festivals: The Case of +RAIN Film Fest. Chapter 16. Cinderella Named "Artificial Intelligence": Media Image of Artificial Intelligence in Alternative Media (Case Study from Slovakia)

最近チェックした商品