Inclusive and Adaptive Teaching : Meeting the Challenge of Diversity in the Classroom (3RD)

個数:

Inclusive and Adaptive Teaching : Meeting the Challenge of Diversity in the Classroom (3RD)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 130 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032723570
  • DDC分類 371.9046

Full Description

This new edition of Inclusive and Adaptive Teaching from bestselling author Peter Westwood continues to provide a range of practical strategies for advancing the learning and development of all students in inclusive classrooms.

Drawing on the most recent international research into teaching methods, Westwood presents a range of evidence-based strategies for adapting curriculum content, modifying learning activities and resources, and for making any necessary accommodations during assessment. Revised topics in this third edition include a focus on the implications of diversity and exceptionality, the progress made to date in providing inclusive schooling, a presentation of evidence-based methods for teaching mixed-ability classes and ideas for adapting the curriculum and designing teaching materials. New topics in this revised edition include:

• how to support students' self-determination and autonomy;
• LGBTQ+ issues for inclusive schools;
• the UK 'engagement model' for assessing very low-functioning children;
• the concept and purposes of a 'flipped classroom';
• engaging with a Response-to-Intervention Model;
• how to support students in vocational colleges and universities.

Each chapter contains an up-to-date list of online and print resources available to teachers who wish to pursue topics in greater depth.

This text is an invaluable resource for both practicing and trainee teachers and teaching assistants, as well as school principals, school counsellors and educational psychologists.

Contents

1. Inclusive education: How far have we come?
2. Diversity in the classroom
3. Exceptionality4. Adapting curriculum content
5. Adapting teaching methods
6. Adapting teaching resources
7. Assessment for learning and of learning
8. Support for teachers and for students
9. Inclusive culture in colleges and universities

最近チェックした商品