Social Impact for Cultural Organizations : A Toolkit for Creating Change (Discovering the Creative Industries)

個数:
  • 予約
  • ポイントキャンペーン

Social Impact for Cultural Organizations : A Toolkit for Creating Change (Discovering the Creative Industries)

  • ウェブストア価格 ¥12,078(本体¥10,980)
  • Routledge(2026/01発売)
  • 外貨定価 US$ 54.99
  • クリスマスポイント2倍キャンペーン(~12/25)
  • ポイント 218pt
  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 202 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032711652

Full Description

This book provides cultural leaders, both emerging and established, with actionable tools to measure outcomes, communicate value, and build sustainable programs that create lasting positive change.

Through insightful case studies of successful socially engaged art initiatives, readers can see how theory translates into transformative practice. Whether you are a student preparing for a career in arts management or a seasoned professional looking to enhance your organisation's impact on the community, this resource provides a roadmap to harness the unique power of cultural work for social transformation. By adopting this approach, arts organizations can fulfil their artistic missions while becoming essential catalysts for creating more equitable, vibrant, and connected communities. This essential guide offers a perfect balance of theoretical foundations and practical implementation strategies, equipping readers to:

· Articulate and align organizational values with stakeholder expectations

· Strategically identify and prioritize relevant social issues

· Transform business practices to authentically support social purposes

· Navigate marketing, fundraising, and legal considerations through a social impact lens

Social Impact for Cultural Organizations will be essential reading for students of arts and cultural management worldwide.

Contents

Introduction

RICHARD S. ANDREWS AND EMILEE SIMMONS

PART I: Social impact perspectives, mission, and programming

1 Social impact for cultural organizations: definitions and perspectives

RICHARD S. ANDREWS

2 Social impact and organizational mission

RICHARD S. ANDREWS

3 Social impact and arts programming

RICHARD S. ANDREWS

PART II: Embedding social impact throughout the organization

4 Organizational structures and resources to support social impact

EMILEE SIMMONS

5 Marketing and PR for social impact

EMILEE SIMMONS

6 Resourcing the Social Impact Enterprise

EMILEE SIMMONS

PART III: Measuring social impact and looking to the future

7 Assessment and evaluation for social impact

RICHARD S. ANDREWS AND EMILEE SIMMONS

8 Next steps: the future of social impact

RICHARD S. ANDREWS AND EMILEE SIMMONS

最近チェックした商品