生成AIの企業行動への影響<br>Minds Unveiled : Exploring the Effects of Generative AI on Business Behavior

個数:

生成AIの企業行動への影響
Minds Unveiled : Exploring the Effects of Generative AI on Business Behavior

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 296 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032711072
  • DDC分類 658.0563

Full Description

This book demonstrates how generative artificial intelligence (AI), a form of sophisticated AI technology, is transforming our knowledge of how the human mind functions in relation to business leadership and decision-making. It describes the most recent findings and applications of generative AI in psychology. The book explains the relationships between language, thinking, and behavior as well as how AI may aid in our understanding of learning, decision-making, and problem-solving. In addition, it discusses the significance of applying AI properly and ethically. This book provides a comprehensive overview of how AI is increasing our understanding of the mind and how it impacts each of us professionally.

Contents

Chapter 1: Introduction to Generative Al and Business Behaviour Chapter 2: Evaluation of Generative AI Chapter 3: Generative AI and Consumer Behaviour Chapter 4: AI and social Impact: A Business Perspective Chapter 5: Customer Centric - AI solutions Chapter 6: Artificial Intelligence in Retail Marketing Chapter 07: The Convergence of Generative AI and Ethical Considerations Chapter 8: Navigating the Ethical Landscape of Simulated Intelligence Chapter 9: The Power of Personalization: Al-Driven Recommendations Chapter 10: Human-AI collaboration: Augmenting Creativity and Decision-making. Chapter 11: Innovative Product Design with Generative AI Chapter 12: Mind the Gap: Bridging Success with AI in Marketing Chapter 13: Reshaping Marketing Strategies using AI Chapter 14: Impact of Generative AI on Customer Experience and Personalization in Retail sector Chapter 15: AI and Social Impact in the Indian Financial Sector Chapter 16: Artificial Intelligence in Healthcare Sector Chapter 17: Financial Forecasting and AI Chapter 19: Radiant Horizons of Augmented Reality and Virtual Reality in Customer-Centric Choices for Products: AI Solutions Path to Fueling Business towards Innovation Vague Futuristic Approach

最近チェックした商品