Grammar Inquiries, Grades 6-12 : An Inquiry- and Asset-Based Approach to Grammar Instruction

個数:

Grammar Inquiries, Grades 6-12 : An Inquiry- and Asset-Based Approach to Grammar Instruction

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 150 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032542577
  • DDC分類 428.00712

Full Description

In this book, grammar expert Sean Ruday shows you how to apply the principles of inquiry-based learning to improve your grammar instruction.

Grammar often gets relegated to worksheets or rote tasks, but with this volume you'll find a wealth of strategies and tools for making grammar instruction engaging and meaningful.

Designed for middle- and high-school ELA teachers, this book covers all aspects of grammar instruction through an asset-based approach and includes many methods, ideas, and takeaways for instruction. Featuring real-world examples of student work and a sample lesson plan, this is an essential resource for teachers who wish to enliven instruction and teach grammar effectively.

Contents

Introduction: Using Students' Inquiries and Assets in Grammar Instruction 1. Building the Foundation for Inquiry-Based and Asset-Focused Grammar Instruction 2. Showing Students Examples of Authentically Used Grammatical Concepts 3. Reflecting with Students on the Importance of Authentically Used Grammatical Concepts 4. Helping Students Identify and Analyze Authentic Examples of Grammatical Concepts 5. Creating Opportunities for Students to Share Their Findings 6. Asking Students to Reflect on Their Experiences 7. Assessing Students' Work on Their Grammar Inquiries 8. Implementing This Approach: Suggestions for Classroom Practice. Conclusion: Why Inquiry- and Asset-Based Grammar Instruction Makes a Difference Appendix A: A Guide for Book Studies Appendix B: Reproducible Charts and Forms to Use in the Classroom

最近チェックした商品